Registrační systémy

Na každou akci lze uplatnit celou řadu různých registračních formulářů, některé mohou být i kombinované:

  • Interest form
  • Preliminary registration
  • Registration form
  • Accomodation form
  • Social program form
  • Group registration
  • Gastro orders
  • Exhibition registration
  • Meeting planner

A mnoho dalších…

Registrační systém je základní stavební kámen každé akce. Systém umožňuje zájemcům o účast zaslat své personální údaje a provést objednávky služeb, ubytování a dalších aktivit.

Jednotlivé registrační formuláře mohou být nezávislé, nebo může účastník obdržet při první registraci heslo pro pozdější identifikaci. Díky heslu vyplňuje při dalších přístupech účastník již jen objednávané služby, osobní údaje se zkopírují automaticky.

V určitých případech mohou být všechny formuláře účastníkem zpětně editovatelné až do okamžiku nastaveného termínu. Registrační formuláře sloužící pro registraci přednášek a posterů jsou řešeny samostatnými systémy, které mohou být s uvedenými registracemi provázány.

Administrace

Nezbytnou součástí těchto systémů je administrační sekce pro správu dat získaných výše popsanými formuláři získaných. Jedná se především o následující funkce:

  • prohlížení a editace získaných registrací
  • správa hesel a přístupů do uživatelských sekcí
  • exporty dat do XLS, DOC, DB a jiných formátů
  • statistické výstupy
  • tiskové sestavy
  • on-line fakturace
  • vyhledávání
  • grafy vývoje přihlašování účastníků